22 May 2010

MASIH ADA YANG SAYANG

22.05.2010: Stadium Darul Aman


Saya mengambil bahagian dalam Larian Bendang...tapi tidak pi bendang pun...Apapun tidak dapat...maklumlah masuk kategori ViP Junior. Mana boleh teng geng-geng muda

Dibawah: Ajak sama anak beranak mai breakfast kat karnival ini......
Cuti hujung minggu ini saya  terlibat sama dalam program Karnival Amal Hari Penyayang, Anjuran Yayasan Sultanah  Bahiyah.. Seperti biasa setiap tahun Yayasan ini tidak pernah ketinggalan menganjurkan program dengan penambahbaikan yang dibuat dari masa ke semasa. 


pada tahun ini program diator memang menepati kehendak pengunjung. Selain ada pameran pelbagai jabatan dan gerai jualan, telah ditambah lagi dengan pameran kereta mewah dan kereta antik, kereta akustik..bunyinya mendebar dada, pameran motosikal mewah dan antik.Tidak ketinggalan pertunjukan 'drift' kenderaan yang menarik perhatian ramai..malahan sesiapa yang berani boleh tumpang bersama pemandu hebat itu untuk merasai sendiri bila berada dalam kenderaan yang dibawa dengan begitu luar biasa.

Disamping saya juga berminat melihat pertandingan 'Paint Ball Antarabangsa' yang melibatkan penyertaan seluruh dan negara dan ada juga penyertaan dari luar negara.. secaara kebetulan waktu ini juga hujan lebat sebelah pagi sama seperti tahun lepas dimana saya sentiasa hadir memberi sokongan akan aktiviti yang dianjurkan oleh Yayasan. Teruskanlah Penganjuran ini pada tahun depan ini dengan lebih hebat lagi dan dalam masa yang sama dapat membantu rakyat yang memerlukan bantuan.

Nota dibawah ini adalah penyertaan saya pada tahun 2009. Dapat juga hadiah. Tahun 2010  masuk pertandingan larian 5 KM Pkt Junior.. habokpun tarak..

Pada pagi tadi hujan lebat sekali...bangun awal pagi selepas subuh kena bersiap sedia untuk pergi menyertai Larian Bendang sempena Karnival Hari Penyayang Yayasan Sultanah Bahiyah yang diadakan di Stadium Darul Aman, Alor Setar. Saya ambil bahagian sebagai menyatakan sokongan terhadap usaha-usaha Yayasan Sultanah Bahiyah dalam mendapatkan dana untuk kerja-kerja amal..banyak kerja-kerja amal yang dilaksanakan oleh Yayasan Sultanah Bahiyah terutama dalam bidang pendidikan, kesihatan, kemasyarakatan dan sebagainya. Usaha-usaha oleh badan NGO seperti ini perlu disokong.....

Dapat juga cenderamata fasal ambil bahagian. Terima kasih pada Persatuan PTN yang beri peluang untuk saya ambil bahagian dalam Larian Bendang ini.

Petang ini selepas tidor keletihan akibat lari 3 km aje... tapi kata orang enjin lama, pikup tidak berapa bagus.. balik rumah keletihan sangat hingga tertidor dan bila jaga segar sedikit.. Jadi rasa nak sambong cerita apa yang patut dan terlintas difikiran ini..



asriredha
teratak kasih
alor setar

1 comment:

  1. sila layari webblog sy..~ =)
    http://zalika.blog.com/

    ReplyDelete

Terima kasih kerana melayari blog saya. Komen anda pasti memberikan penambahbaikan kepada ilmu pengetahuan saya dan juga kepada paparan blog saya.