19 July 2010

PerlembagaaN KitA

19.07.2010
WDA

Kelmarin saya berkesempatan menghadiri majlis Perasmian Promosi Perlembagaan Malaysia...di Insaniah, Mergong anuran Majlis Peguam Malaysia dengan kerjasama Kerajaan Negeri Kedah. Perasmian disempurnakan oleh YAB Menteri Besar Kedah DA.

Apa yang saya hendak beri perhatian disini ialah perbincangan forum yang diadakan dimana banyak isu-isu perlembagaan Malaysia dibangkit dan dibincangkan. Apatah bagi sebuah negeri yang diperintah dibawah Pakatan Rakyat, lagi banyak isu-isu telah diketengahkan. Dengan panel yang hebat-hebat seperti Dato Zaid Ibrahim, Peguam Sulaiman Mohamed dan Dr Aziz Bahari suasana forum menjadi semakin menarik dan

asriredha teratak kasih alor setar

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana melayari blog saya. Komen anda pasti memberikan penambahbaikan kepada ilmu pengetahuan saya dan juga kepada paparan blog saya.